Hoe het allemaal begon.... - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Yvette & Karin - WaarBenJij.nu Hoe het allemaal begon.... - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Yvette & Karin - WaarBenJij.nu

Hoe het allemaal begon....

Door: karinenyvette

Blijf op de hoogte en volg Yvette & Karin

10 Juli 2012 | Nederland, Hilversum

Zomaar, midden in de winter spraken we over vrijwilligerswerk in Vietnam...., het was min of meer een wens om dit te combineren met een vakantie.
Wij kwamen terecht bij W.L.S, een vrijwilligerswerk-organisatie, werkzaam in verschillende landen.
Wij waren welkom, dus de reis kon worden geboekt!
De meeste voorbereidingen zijn gedaan,(paspoort, visum, inenting) nu nog het pakken van de rugtas...:)
We vertrekken zondagmiddag 22 juli, via Dubai (waar we een overstap hebben van (pfffft) 8 uur. Uiteindelijk komen we maandagavond rond 19.30 aan (hier is het dan 5 uur vroeger) we landen in Ho Chi Minh City, in het Zuiden van Vietnam. We doen daar een aantal weken vrijwilligerswerk, o.a. bij dove kinderen, alleenstaande (zwangere) moeders en helpen in de keuken om maaltijden te bereiden en te bezorgen bij kankerpatiënten in het ziekenhuis. De laatste week reizen we rond door Vietnam.
We zullen de thuisblijvers verschrikkelijk missen, maar.... we hebben er onwijs veel zin in!!

Tot het volgende verslag,
Yvette & Karin

• 10 Juli 2012 - 17:03

Joost:

Lieve meiden,
    Heel, heel veel plezier op jullie reis. Pas goed op elkaar en ik zal jullie missen.
    Liefs xxxx

• 18 Juli 2012 - 13:22

Edwin:

Ben heel benieuwd hoe jullie het zullen vinden! Top hoor, niet alleen woorden maar ook daden!!

• 19 Juli 2012 - 16:00

Yvonne:

Ik merk al dat jullie er zin in hebben.Leuk dat jullie al je mooie en leuke ervaringen met ons wil delen.
    Pas goed op elkaar! veel liefs Yvonne

• 19 Juli 2012 - 19:40

Willemien:

alleen een rugzak ?? dat wordt proppen . het schiet al op ! Heerlijk op naar de "zon "of hitte ?? Dat lees ik later wel . groetjes W

• 22 Juli 2012 - 11:35

Maaike Molenaar:

Hey Yvette, ik wil jou en Karin veel plezier wensen op deze trip! Vietnam is prachtig en de mensen daar ook! :-)
    Groetjes, Maaike (van Koninginnedag in het Belgische café in Rotorua een paar jaar geleden... haha!)

• 22 Juli 2012 - 16:18

Jolanda Barth:

Wat super dat jullie dit doen, heel veel plezier.

• 22 Juli 2012 - 18:35

Chris En Frenny :

Hoi Tante Karin en Yvette.

We wensen jullie veel succes en plezier daar. En natuurlijk gaan we jullie via deze site volgen.

Groetjes van ons

• 23 Juli 2012 - 09:04

Daan Smit:

Lieve Karine en Yvette,

Dank voor jullie mail, we gaan dit uiteraard volgen en ik wens jullie heel veel (werk) plezier. Vindt het super dat jullie dit doen!!!!!!!

• 23 Juli 2012 - 09:05

Daan Smit:

Bedoel natuurlijk "Karin"

• 23 Juli 2012 - 11:07

Lieve tante Karin en nicht Yvette,

Als het goed is zijn jullie aangekomen. Heel veel succes, voldoening en natuurlijk ook plezier met jullie vrijwilligerswerk. Geniet van de mensen, het land en van elkaar en we volgen jullie met interresse.

• 23 Juli 2012 - 11:07

• 23 Juli 2012 - 11:09

• 23 Juli 2012 - 11:13

Spammers :-):

Oeps, beter 3x dan helemaal niet....

• 23 Juli 2012 - 13:22

Malika:

lieve meiden,

Veel succes met jullie reis naar vietnam . Ik ben super trots op jullie!!!!!
    op wat jullie gaan doen. Er moeten meer mensen zijn als jullie.
    Ik ben benieuwt wat jullie gaan ontdekken.....